A csapatról

A Tumuslak Vorvahes Team-et (TVT) 2001.07.14-én alakítottuk meg Szentesen. A csapat alapító tagjai: Elmerik, Kapitány és Samuraj. Mindhárman a szintén szentesi Neoprimitives csapat tagjai voltunk, de mivel a Neoprimitives már gyakorlatilag megszűnt, azaz jó ideje semmilyen mérhető aktivitást nem fejt ki, ezért döntöttünk úgy, hogy létrehozunk egy új társaságot, amely egyfajta keretet biztosít alkotó tevékenységünknek. Az alapító tagokon kívül még többen részt vettek a csapat munkájában, alkotásaikat megtaláljátok az oldalon.

Megalakulásunk alkalmával az alábbi fő célokat tűztük ki magunk elé:

A csapat nevének - legjobb tudomásom szerint - nincs sem magyar, sem más nyelven értelmes jelentése. A Tumuslak Vorvahes név egy szógeneráló programnak köszönheti létrejöttét, amely előre megadott szótagokból állított össze véletlenszerűen neveket. Ezt a programot eredetileg azért írtam, hogy ha egy szerepjáték-kalandot mesélek, akkor ne legyen gond - az esetleg előre be nem tervezett - NPC-k nevének megadásakor. Ily módon generáltam egy csomó nevet előre, kinyomtattam, és csak választani kellett közülük. A Tumuslak és a Vorvahes is egy volt ezek közül a generált nevek közül: az egyik mesében a főellenség viselte ezt a nevet, és furcsa módon a csapat egyik varázsló tagja is ezen a néven mutatkozott be nekünk - az "igazi" nevét később sem árulta el. (Én pap voltam ebben a történetben, a nevem pedig - szintén a fenti listából választva - Sumli Parjakmespi volt...) Mivel a fenti játék elég jól sikerült, így emlékezetes maradt, ezért amikor felvetődött egy csapat alakításának gondolata, ez a név jutott az eszembe - a többiek pedig (mind a ketten :-)) elfogadták. Tehát így kapta a csapat a Tumuslak Vorvahes Team nevet.

Tevékenységünket jelen pillanatban elsősorban a szentesi Brain Cluster Club keretein belül fejtjük ki.

Elérhetőségünk: tumuslak@uw.hu


Az általunk fejlesztett weboldalak

Csapatunk az alábbi weboldalak fejlesztésében illetve karbantartásában vesz részt:


Történetünk

2010.02.27.

Brain Cluster Inc. néven részt vettünk a X.BME International 24-hour Programming Contest elektronikus versenyén, ahol 841 pontot szerezve a 69.helyezést értük el.
Bővebb infó: http://challenge24thelegend.com/2010/result

2010.01.05.

Kapitány PlanetX Postmortem című cikke második helyezést ért el a Játékfejlesztés.hu oldal Postmortem pályázatán.


2007.11.30.

Megjelent a Bűvös fények című játékunk. A program a Letöltések oldalon található meg.

2007.11.04.

Megújult a csapat honlapja.

2007.07.15.

Mutant Circles című játékunk harmadik helyezést ért el Első Magyar Játékfejlesztés Portál Minigame Mouse játékfejlesztő versenyén.

2007.07.01.

PlanetX című játékunk első helyezést ért el Art of Gaming portál Az Év legjobb garázsprojectje 2007/I játékfejlesztő versenyén. Az is igaz persze, hogy mi voltunk az egyetlen induló csapat :-)

2007.03.03.

Brain Cluster Inc. néven részt vettünk a 2007-es BME 24 órás programozói verseny előválogatóján, ahol a 118. helyet szereztük meg.

2007.01.31.

Kapitány A játékélményről című cikke nyolcadik helyezést ért el az Első Magyar Játékfejlesztés Portál 2006 decemberi cikkíró pályázatán.


2006.09.08.

Megalakult a szentesi Brain Cluster Club. Gyűléseinket péntek délutánonként tartjuk a szentesi Ifjúsági és Művelődési Házban.

2006.08.10.

Megkezdődött a TVT honlap átalakítása.

2006.02.26.

Brain Cluster Inc. néven részt vettünk a 2006-os BME 24 órás programozói verseny előválogatóján, ahol a 79. helyet szereztük meg.


2005.12.19.

Kapitány Képpontonkénti képmanipuláció című cikke első helyezést ért el az Első Magyar Játékfejlesztés Portál III.Cikkíró Pályázatán.

2005.11.10.

Kapitány "Életjáték - The game of life" című cikke hatodik helyezést ért el az Első Magyar Játékfejlesztés Portál II.Cikkíró Pályázatán.

2005.10.21.

Elkészült a teheneszet.uw.hu című oldalunk első verziója.

2005.10.17.

Kapitány "Egy árlista a múltból" című cikke hatodik helyezést ért el az Első Magyar Játékfejlesztés Portál I.Cikkíró Pályázatán.

2005.03.05.

Részt vettünk a 2005-ös BME 24 órás programozói verseny előválogatóján, ahol a - nem túl előkelő - 96. helyet szereztük meg.


2003.11.02.

A Lidércfény oldal első verziója megkezdte működését.

2003.09.28.

Megkezdtük a Lidércfény fedőnevű projektet, amely egy online újság létrehozását célozta meg.

2003.07.14.

Két éves volt a Tumuslak Vorvahes Team.

2003.06.11.

Ismételten átdolgoztuk a honlap szerkezetét; a honlap átköltözött az Ultrawebre.

2003.05.24.

Részt vettünk az ACM May 2003 Monthly Contest-en, ahol Kapitány 196. helyezést ért el.

2003.04.26.

Részt vettünk az ACM UVa Local Qualification & April 2003 Monthly Contest-en, ahol Kapitány 67. helyezést ért el.

2003.04.12.

Részt vettünk a Budapest University of Technology and Economics 3rd International 24-hour Programming Contest első, internetes fordulóján, ahol a 44. (47.) helyen végeztünk (nem sok hiányzott a továbbjutáshoz...)

2003.01.20.

Megkezdtük egy képfeldolgozási algoritmusokkal kapcsolatos honlap fejlesztését. A honlap címe: kepfeld.ultraweb.hu.


2002.12.28.

Megjelent a Kaland című programunk felújított változata, melyet Turbo Pascalban készítettünk.

2002.09.14.

Megtekintettük Budapesten az InfoMarket kiállítást.

2002.07.14.

Egy éves volt a Tumuslak Vorvahes Team.

2002.07.01.

A Tumuslak Vorvahes Team és a Majestic Games tagjainak összefogásával megkeztdük egy új űrstratégiai játék tervezését.

2002.04.26.-2002.04.28.

A Tumuslak Vorvahes Team és a Majestic Games tagjainak összefogásával Brain Cluster Inc. néven részt vettünk egy 24 órás programozói versenyen, ahol 29. helyezést értünk el.

2002.04.20.

A honlap forrásának szerkezete ismét komoly változásokon ment keresztül. Az egységes megjelenés kedvéért áttértünk a stíluslapok használatára.

2002.02.14.

Regisztráltuk a csapatot a Demoscene.hu lapon.

2002.01.29.

Megjelent a MondatGen program első letölthető verziója.


2001.12.04.

Megjelent a csapat első Delphiben fejlesztett programja, a PicGen.

2001.10.17.

Kapitány szabadságon volt, így volt némi ideje fejleszteni a honlapot. Az eredmény: ismételten reorganizálódott a lap a designerek által (szép magyar megfogalmazásban).

2001.09.23.

Végre nem Ándör Kánsztruksön az Írásaink rovat állapota...

2001.08.20.

Elmerik ezen a jeles napon kezdett Delphi programozói pályafutásába a Delphi 6 Personal verziójával.

2001.08.07.

A designerek a megújult koncepció alapján reorganizálták a honlap struktúráját. :-) Elkészült a programozási oldal első verziója. Yeah...

2001.07.19.

Az első reakció a csapattal kapcsolatban! A reagáló személy Csizma volt, aki egyébként régi ismerősünk.

2001.07.14.

Megalakult a Tumuslak Vorvahes Team, röviden a TVT. Alapító tagjai: Elmerik, Kapitány és Samuraj. Ezen a napon elkészítettük a csapat honlapjának első verzióját, és ezt közzé is tettük.